Aktualność

Gala Finałowa edukacyjnej gry terenowej „Za głosem giełdy”

22

2021-11-25 13:29:21

Na Sali Notowań GPW w Warszawie we wtorek 23 listopada odbyła się Gala Finałowa edukacyjnej gry terenowej „Za głosem giełdy”, podczas której wręczono dyplomy i nagrody jej Laureatom.

Gala Finałowa była zwieńczeniem trwającego od 14 do 31 października innowacyjnego projektu organizowanego przez Fundację GPW i GPW w Warszawie - edukacyjnej gry terenowej „Za głosem giełdy”, która była jedną z inicjatyw związanych z jubileuszem 30-lecia GPW w Warszawie.

Aplikację z grą w czasie jej trwania pobrało blisko 450 osób, przeszło 250 z nich rozpoczęło udział w grze, a 226 dotarło do ostatniego punktu na trasie. Aż 109 osób ukończyło grę z maksymalnym wynikiem punktów i zostało zaproszonych do udziału w dogrywce. Z 66 zgłoszonych do tego etapu prac Komisja Konkursowa wyłoniła 5 Laureatów nagród głównych (hulajnóg elektrycznych i plecaków) oraz 50 Laureatów wyróżnień (zestawów atrakcyjnych upominków). Dyplomy i nagrody z rąk organizatorów i partnerów projektu Laureaci odebrali podczas uroczystej Gali Finałowej zorganizowanej na Sali Notowań GPW 23 listopada. 

Pełen ranking dostępny jest na stronie projektu

Jednym z elementów programu Gali Finałowej było podsumowanie projektu i prezentacja jego ewaluacji. A wyniki są następujące:

  • 100% respondentów odpowiedziało, że aplikacja była łatwa do pobrania na telefon i w obsłudze oraz że zawarte w niej wskazówki organizacyjne przedstawione zostały w sposób zrozumiały. 
  • 95% ankietowanych uważa, że informacje merytoryczne zawarte w grze zostały przedstawione w sposób interesujący.
  • Taki sam procent uczestników ankiety stwierdziło, że punkty na trasie gry były ciekawymi miejscami do odwiedzenia, a 89% odpowiedziało, że dzięki grze zwiększyła się ich wiedza o zadaniach i rolach instytucji rynku kapitałowego.
  • 98% potwierdziło, że udział w grze zwiększył ich wiedzę o historii warszawskiej giełdy.
  • 76% respondentów stwierdziło, że gra pozwoliła im dowiedzieć się więcej o zasadach działania rynku kapitałowego, a wzrost wiedzy o inwestowaniu nastąpił u 75% ankietowanych.
  • 98% ankietowanych uważa, że udział w grze był miłym sposobem spędzenia czasu, a 95% poleciłoby w przyszłości udział w grze swoim znajomym. 

Organizatorami projektu była Fundacja GPW oraz Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie. Patronat nad wydarzeniem objęło Ministerstwo Edukacji i Nauki, Ministerstwo Finansów oraz Komisja Nadzoru Finansowego. Projekt realizowany był w ramach kampanii World Investor Week koordynowanej w Polsce przez Urząd Komisji Nadzoru Finansowego. Partnerami głównymi projektu był Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych oraz Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska. Partnerami edukacyjnej gry terenowej byli: PKN ORLEN, CFA Society Poland, PFR Portal PPK oraz  Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Patronat medialny nad projektem objęły: Rzeczpospolita i Gazeta Giełdy Parkiet, Polska Agencja Prasowa, RMF oraz dlaStudenta.pl.

Zapraszamy do obejrzenia galerii i obejrzenia reportażu z Gali Finałowej.

Galeria