Aktualność
Debiut spółki MOVIE GAMES
9
18 stycznia 2023 r. na Głównym Rynku GPW zadebiutowała spółka MOVIE GAMES S.A.
MOVIE GAMES S.A. jest 417. spółką notowaną na Głównym Rynku oraz 2. debiutem na tym rynku w 2023 roku.
Uroczystość debiutu była transmitowana
za pośrednictwem YouTube GPW.
Informacje podstawowe
|
nazwa spółki |
MOVIE GAMES S.A. |
|
ticker/nazwa skrócona |
MOV/MOVIEGAMES |
|
rynek (podstawowy/równoległy) |
Podstawowy |
|
miejsce siedziby |
Warszawa |
|
polska/zagraniczna |
Polska |
|
spółka na rynku regulowanym |
417. |
|
debiut w 2023 r. |
2. |
|
przejście z NC w 2023 r. |
2. |
|
przedmiot działalności |
produkcja i dystrybucja gier wideo |
|
sektor |
Gry |
|
spółka w sektorze |
22. |
|
IPO/ publiczna sprzedaż |
Nie dotyczy |
|
Cena emisyjna/sprzedaży |
Nie dotyczy |
|
wartość oferty publicznej: |
Nie dotyczy |
|
wartość spółki* |
48.349.150 zł |
|
% free float |
39,12% |
|
wartość ww. free float* |
18.913.450 zł |
|
% free float we wszystkich akcjach |
39,12% |
|
wartość ww. free float* (liczone jw.) |
18.913.450 zł |
|
Kurs odniesienia |
zostanie wyznaczony w oparciu o kurs zamknięcia na NC z 17.01.2022 r. |
|
liczba akcjonariuszy |
akcje serii B, C, D, E, F, H są obecnie przedmiotem obrotu w ASO NewConnect zatem nie jest możliwe określenie łącznej liczby akcjonariuszy Spółki. |
|
Firma Inwestycyjna |
Dom Maklerski INC S.A. |
|
Doradca prawny |
Kancelaria SSW Pragmatic Solutions Spaczyński, Szczepaniak, Okoń sp. k. |
|
Firma audytorska |
4Audyt sp. z o.o. |
* wartość ustalona na podstawie średniego kursu akcji Spółki w ASO NC z ostatnich 3 miesięcy poprzedzających dzień złożenia wniosku o dopuszczenie, tj. 18,79 zł
Historia i działalność Emitenta
Akcje Spółki są notowane w Alternatywnym Systemie Obrotu NewConnect od 18.12.2018 r.
Spółka została zawiązana w dniu 20 października 2014 roku pod firmą Newhall Investments S.A. W dniu 27 października 2016 roku NWZ Emitenta podjęło uchwałę w przedmiocie zmiany nazwy firmy na Movie Games SA oraz doszło do zmiany struktury właścicielskiej Spółki. W okresie od zawiązania Emitenta do zmiany struktury właścicielskiej Spółka nie prowadziła żadnej działalności. W 2016 roku Spółka rozpoczęła działalność w branży gamingowej stając się deweloperem, producentem i wydawcą gier komputerowych.
Emitent jest wydawcą gier wyprodukowanych zarówno przez własne zespoły deweloperskie, w tym tworzone w ramach Grupy Movie Games, jak również produkowane we współpracy z zewnętrznymi zespołami deweloperskimi, które zazwyczaj odpowiedzialne są za pojedyncze tytuły. Na datę prospektu, Grupa zatrudniała 15 pracowników na podstawie umowy o pracę, a także współpracowała z 21 osobami na podstawie umowy zlecenia, 51 osobami na podstawie umowy współpracy oraz 49 osobami na podstawie umowy o dzieło. Grupa produkuje gry o małym i średnim budżecie, wynoszącym od 150 tys. PLN do 2 mln PLN. Na Datę Prospektu Movie Games wydał lub współwydał 16 gier. Wybrane gry z portfolio Emitenta, w wyniku współpracy z zewnętrznymi podmiotami oraz podmiotami działającymi w ramach Grupy, są portowane na konsole Nintendo Switch, Xbox oraz PlayStation, a także na wersje mobilne i wirtualnej rzeczywistości.
Grupa składa się z Movie Games S.A, jako podmiotu dominującego lub wywierającego znaczący wpływ na inne podmioty oraz 14 różnych spółek. Grupa składa się z podmiotów wyspecjalizowanych w tworzeniu określonych gatunków gier oraz portowaniu ich na poszczególne platformy sprzętowe. Portowaniem gier zajmują się trzy spółki: Movie Games Mobile S.A. (portowanie na wersje mobilne), Movie Games VR S.A. (portowanie na wersje wirtualnej rzeczywistości) oraz Detalion Games S.A. (wydawnictwo i portowanie na wersje konsolowe). Pozostałe spółki działają jako studia deweloperskie, z których każde tworzy gry z różnych gatunków: Road Studio S.A. (gry symulacyjne z gatunku automotive i survival), Goat Gamez S.A. (gry sportowe), Brave Lamb Studio S.A. (gry premium Indie), Pixel Crow Games S.A. (gry łączące elementy strategii i zarządzania), Image Games S. A. (wysokobudżetowe projekty klasy AA), Mill Games S.A. (budowa zespołów rumuńskich producentów gier i inwestycje w projekty gamingowe), True Games Syndicate S.A. (symulatory o tematyce ulicznej) i LifeSim Games S.A. (symulatory zawodów marzeń).
Kapitał zakładowy Emitenta
Kapitał zakładowy Emitenta według odpisu z krs wynosi: 2.573.132 zł i dzieli się na 2.573.132 akcji zwykłych na okaziciela o wartości nominalnej 1 zł każda, w tym:
- 100.000 akcji zwykłych na okaziciela serii A;
- 700.000 akcji zwykłych na okaziciela serii B;
- 90.909 akcji zwykłych na okaziciela serii C;
- 927.273 akcji zwykłych na okaziciela serii D;
- 400.000 akcji zwykłych na okaziciela serii E;
- 110.975 akcji zwykłych na okaziciela serii F;
- 135.634 akcji zwykłych na okaziciela serii G;
- 108.341 akcji zwykłych na okaziciela serii H.
Wszystkie akcje Emitenta, za wyjątkiem serii A i G są przedmiotem obrotu na NewConnect
Emitent nie przeprowadzał oferty publicznej w związku z debiutem na Głównym Rynku GPW.
Struktura akcjonariatu Emitenta:
|
Akcjonariusz |
Liczba posiadanych akcji |
Udział akcji w kapitale/ głosach na WZ |
|
PLAYWAY S.A. |
860.152 |
33,43% |
|
Mateusz Wcześniak* |
509.235 |
19,79% |
|
Jakub Trzebiński |
197.175 |
7,66% |
|
Pozostali |
1.006.570 |
39,12% |
* wraz z Funduszem Stabilnego Rozwoju sp. z o.o.
Wybrane skonsolidowane dane finansowe Emitenta:
|
w tys. zł |
I-IIIQ 2022 |
2021 |
2020 |
2019 |
|
Przychody ze sprzedaży |
4.966 |
11.723 |
9.409 |
4.160 |
|
Wynik netto |
3.271 |
7.161 |
7.201 |
1.197 |
|
Suma bilansowa |
44.068 |
39.091 |
23.484 |
7.551 |
|
Kapitał własny |
36.785 |
33.243 |
20.967 |
7.277 |
|
Zobowiązania razem |
7.283 |
5.848 |
2.517 |
275 |
|
Przepływy pieniężne netto |
-7.581 |
1.588 |
8.206 |
439 |
|
Środki pieniężne |
2.866 |
10.447 |
8.859 |
653 |
Instrumenty debiutujące:
- 100.000 akcji zwykłych na okaziciela serii A;
- 700.000 akcji zwykłych na okaziciela serii B;
- 90.909 akcji zwykłych na okaziciela serii C;
- 927.273 akcji zwykłych na okaziciela serii D;
- 400.000 akcji zwykłych na okaziciela serii E;
- 110.975 akcji zwykłych na okaziciela serii F;
- 135.634 akcji zwykłych na okaziciela serii G;
- 108.341 akcji zwykłych na okaziciela serii H.
