Raporty Spółek ESPI/EBI

Zakończenie przeglądu opcji strategicznych w Grupie K2 i wyznaczenie kierunków rozwoju. FABRITY HOLDING SPÓŁKA AKCYJNA (PLK2ITR00010)

20-08-2018 15:57:39 | Bieżący | ESPI | 40/2018
oRB: Zakończenie przeglądu opcji strategicznych w Grupie K2 i wyznaczenie kierunków rozwoju.

PAP
Data: 2018-08-20

Firma: K2 INTERNET SPÓŁKA AKCYJNA

oSpis tresci:
1. RAPORT BIEŻĄCY
2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)
3. INFORMACJE O PODMIOCIE
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ

Nazwa arkusza: RAPORT BIEŻĄCY


KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 40 / 2018
Data sporządzenia: 2018-08-20
Skrócona nazwa emitenta
K2 INTERNET S.A.
Temat
Zakończenie przeglądu opcji strategicznych w Grupie K2 i wyznaczenie kierunków rozwoju.
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Po przeanalizowaniu możliwości rynkowych, Zarząd K2 Internet S.A. _Spółka, Emitent_ podjął decyzję o kontynuowaniu rozwoju organicznego Grupy K2 - największej niezależnej grupy komunikacyjno-technologicznej w Polsce. Otrzymane w procesach przeglądu oferty na zbycie udziałów spółek segmentu agencyjnego i mediowego oraz spółki zależnej OKTAWAVE Sp. z o.o. Zarząd Emitenta ocenił jako niesatysfakcjonujące. Przejście przez te procesy pozwoliło jednak przebadać kierunki rozwoju rynku i przełożyć je na decyzje o dalszym wzroście głównych obszarów aktywności Grupy K2 w Polsce.

Strategia Agencji K2 _segment agencyjny_ zakłada dostarczanie wartości na każdym etapie ścieżki konsumenta. Od reklamy w telewizji, przez content w social mediach, do serwisu internetowego, czy bota w telefonie. Strategia bazuje na założeniu, że skoro konsumenci płynnie przechodzą dziś od kontaktu z komunikacją marki do korzystania z usługi czy robienia zakupów, to firmom potrzebni są partnerzy, którzy potrafią budować spójne doświadczenie na każdym etapie tej ścieżki. Aby to było możliwe Agencja będzie dalej rozwijać szeroki zakres usług w oparciu o zespół 150 specjalistów. Portfolio agencji zostało podzielone na 3 obszary – rozwijanie marek, tworzenie cyfrowych produktów oraz transformowanie biznesu, które niedawno zostały zaprezentowane na nowej stronie www.k2.pl wraz z odświeżoną marką.

Dynamicznie rozwijająca się agencja K2 Media _segment mediowy_ pracuje aktualnie nad długoterminowym pozycjonowaniem i skupia się na marketingu precyzyjnym. Trzy główne obszary rozwoju to: po pierwsze - zaawansowane usługi mediowe tj. zakup programatyczny, performance oraz search marketing, po drugie - rozwój własnej Platformy Zarządzania Danymi _DMP_ oraz doradztwo w zakresie zarządzania danymi klientów, po trzecie - consulting obejmujący e-commerce, SEO czy analitykę webową.

Działająca w ramach Grupy K2 firma OKTAWAVE Sp. z o.o., będąca dostawcą największej polskiej chmury obliczeniowej, skupi się na uruchomieniu drugiego centrum danych, co dodatkowo umocni najsilniejszy wyróżnik, jakim jest bezpieczeństwo ich przetwarzania. OKTAWAVE jako jedyna spółka w Polsce posiada certyfikaty bezpieczeństwa ISO27001 oraz CSA STAR, a aktualnie pracuje nad własnymi rozwiązaniami kryptograficznymi. Równolegle prowadzi największy projekt rozwojowy wspierany funduszami EU, polegający na wdrożeniu usługi strumieniowego przetwarzania danych w czasie rzeczywistym. Usługi te będą również podstawą do oferowania przez K2 Media własnego DMP.

Najszybciej rosnąca spółka Grupy K2 – FABRITY - będzie kontynuowała rozwój organiczny w usługach produkcji oprogramowania na zamówienie oraz analityki, projektowania i wdrażania systemów wspierających procesy biznesowe. Dzięki zwiększeniu sprzedaży za granicą spółka posiada w tej chwili zespół blisko 100 osób wyspecjalizowanych w dostarczaniu oprogramowania.

W najbliższym czasie Grupa K2 planuje uruchomić nowe przedsięwzięcia, które uzupełnią zakres oferowanych usług i zwiększą jej konkurencyjność. Wzrost sprzedaży zagranicznej będzie kluczowym elementem poprawy rentowności, a blisko 400 osobowy zespół już teraz podejmuje skuteczną rywalizację z agencjami zagranicznymi. W zeszłym roku Grupa K2 osiągnęła rekordowe obroty i wynik finansowy w swojej historii.

Dane osoby dokonującej powiadomienia: Maria Antoniak – Młodszy Specjalista ds. administracji

Nazwa arkusza: MESSAGE (ENGLISH VERSION)


MESSAGE _ENGLISH VERSION_

Nazwa arkusza: INFORMACJE O PODMIOCIE


K2 INTERNET SPÓŁKA AKCYJNA
_pełna nazwa emitenta_
K2 INTERNET S.A. Media
_skrócona nazwa emitenta_ _sektor wg. klasyfikacji GPW w W-wie_
02-672 Warszawa
_kod pocztowy_ _miejscowość_
Domaniewska 44A. Budynek Platinium 5
_ulica_ _numer_
+ 48 22 448 70 00 + 48 22 448 70 71
_telefon_ _fax_
relacje@k2.pl www.k2.pl
_e-mail_ _www_
951-19-83-801 016378720
_NIP_ _REGON_

Nazwa arkusza: PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ


PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2018-08-20 Tomasz Tomczyk Prezes Zarządu Tomasz Tomczyk
2018-08-20 Rafał Ciszewski Wiceprezes Zarządu Rafał Ciszewski


Identyfikator raportu u8it9vpqt1
Nazwa raportu RB
Symbol raportu RB
Nazwa emitenta K2 INTERNET SPÓŁKA AKCYJNA
Symbol Emitenta K2 INTERNET S.A.
Tytul Zakończenie przeglądu opcji strategicznych w Grupie K2 i wyznaczenie kierunków rozwoju.
Sektor Media
Kod 02-672
Miasto Warszawa
Ulica Domaniewska 44A. Budynek Platinium 5
Nr
Tel. + 48 22 448 70 00
Fax + 48 22 448 70 71
e-mail relacje@k2.pl
NIP 951-19-83-801
REGON 016378720
Data sporzadzenia 2018-08-20
Rok biezacy 2018
Numer 40
adres www www.k2.pl
Serwis Ekonomiczny Polskiej Agencji Prasowej SA 2018 Copyright PAP SA - Wszelkie prawa zastrzezone.