Wydarzenie
Zapowiedź debiutu spółki HUUUGE, INC.
2021-02-17 17:07:50W dniu 19 lutego 2021 r. odbędzie się pierwsze notowanie spółki spółki HUUUGE, INC.
HUUUGE, INC. będzie 435. spółką notowaną na Głównym Rynku oraz 3. debiutem na tym rynku w 2021 roku.
Uroczystość pierwszego notowania akcji Spółki będzie transmitowana
za pośrednictwem YouTube GPW o godz. 9:30.
Informacje podstawowe
nazwa spółki |
HUUUGE, INC. |
|
spółka na rynku |
435 |
|
debiut w 2021 r. |
3 |
|
rynek (podstawowy/równoległy) |
Podstawowy |
|
sektor |
Gry |
|
spółka w sektorze |
15 |
|
miejsce siedziby |
Stany Zjednoczone Ameryki |
|
polska/zagraniczna |
zagraniczna |
|
przedmiot działalności |
Grupa jest globalnym deweloperem i wydawcą gier typu free-to-play przeznaczonych na urządzenia mobilne i platformy internetowe. |
|
oferta/sprzedaż |
Oferta publiczna: 33.316.686 akcji, w tym: - 11.300.100 nowych akcji; - 22.016.586 akcji sprzedawanych. |
|
wartość oferty publicznej: |
Wartość oferty publicznej: 1.665.834.300 PLN, w tym:
|
|
kurs odniesienia |
50,00 PLN (cena w ofercie publicznej) |
|
wartość spółki* |
3,6 MLD PLN (przed emisją nowych akcji) 4,2 MLD PLN (po emisji nowych akcji) |
|
wartość instrumentów wprowadzanych* |
4,2 MLD PLN |
|
% free float |
15,96% przed zakończeniem oferty 56,36% po zakończeniu oferty |
|
wartość free float* w akcjach objętych wnioskiem |
581.986.750 PLN przed zakończeniem oferty 2.373.877.250 PLN po zakończeniu oferty |
|
%free float |
15,96% przed zakończeniem oferty 56,36% po zakończeniu oferty |
|
wartość free float* |
581.986.750 PLN przed zakończeniem oferty 2.373.877.250 PLN po zakończeniu oferty |
|
Globalni Współkoordynatorzy |
Credit Suisse, J.P. Morgan |
|
Współprowadzący Księgę Popytu / |
IPOPEMA Securities S.A. |
|
Doradca prawny |
White & Case LLP, White & Case, Studniarek i Wspólnicy Kancelaria Prawna sp.k. |
|
Firma audytorska |
PricewaterhouseCoopers Polska sp. z o.o. Audyt sp.k. |
*wartość ustalona na podstawie ceny emisyjnej nowych akcji oraz ceny sprzedaży akcji w IPO, tj. 50 PLN
Emitent jest spółką utworzoną zgodnie z przepisami prawa stanu Delaware, USA. Ze względu na fakt, że siedziba spółki HUUUGE, INC. znajduje się na terytorium Stanów Zjednoczonych Ameryki, obrót jej akcjami podlega restrykcjom wynikającym z przepisów amerykańskiego prawa papierów wartościowych („Ograniczenia Wynikające z Amerykańskiego Prawa Papierów Wartościowych”), tj. ograniczeniom wynikającym z Kategorii 3 Regulacji S („Regulacja S”) oraz Zasady 144A wydanych na podstawie amerykańskiej Ustawy o papierach wartościowych z 1933 r., z późniejszymi zmianami („Amerykańska Ustawa o Papierach Wartościowych”), ponieważ Akcje są kapitałowymi papierami wartościowymi oferowanymi przez nieraportującego emitenta amerykańskiego (ang. non-reporting U.S. issuer) poza Stanami Zjednoczonymi wyłącznie na zasadzie spełnienia wymogów w zakresie odsprzedaży (ang. safe harbour) przewidzianych w Regulacji S oraz z wyjątkiem „Kwalifikowanych Nabywców Instytucjonalnych”, jak zdefiniowano w oraz na podstawie Zasady 144A.
Zgodnie z informacjami przedstawionymi przez Emitenta, w tym zgodnie z informacjami zamieszczonymi we właściwym prospekcie emisyjnym, ograniczenia w obrocie akcjami objętymi wnioskiem wynikające z przepisów amerykańskiego prawa papierów wartościowych mają wyłącznie zakres ograniczony i dotyczą ograniczeń o charakterze terytorialnym oraz ograniczeń o charakterze podmiotowym.
Historia Emitenta
Huuuge, Inc., działa pod nazwą handlową „Huuuge Games”. Emitent został utworzony 11.02.2015 r. jako spółka prawa stanu Delaware. W 2002 r. założyciel i dyrektor generalny, Anton Gauffin, utworzył w północnej Finlandii spółkę działającą w branży gier mobilnych pod nazwą Gamelion. Sukces i szybki rozwój spółki Gamelion doprowadziły do otwarcia pierwszego oddziału w Polsce w 2006 r. W tym samym roku Gamelion po raz pierwszy osiągnęła istotny sukces – na rynek została wprowadzona gra piłkarska 3D Fifa Soccer na system Nokia Symbian, co zapoczątkowało długotrwałą, zyskowną współpracę z EA Mobile.
Działalność Emitenta
Grupa jest globalnym deweloperem i wydawcą gier typu free-to-play przeznaczonych na urządzenia mobilne i platformy internetowe. Grupa regularnie plasuje się wśród 50 największych światowych producentów gier mobilnych pod względem przychodów według App Annie i jest jednym z liderów rynku gier z segmentu social casino. Według App Annie Grupa jest również jednym z najszybciej rozwijających się deweloperów gier mobilnych pod względem dynamiki przychodów. Grupa definiuje na nowo tę kategorię gier i oferuje graczom na całym świecie wyjątkowe wrażenia. Grupa tworzy i wydaje gry o nieskomplikowanym mechanizmie rozgrywki, które znakomicie nadają się zarówno do krótkich rozgrywek, jak i do dłuższych sesji.
Grupa stawia na pierwszym miejscu aspekty społecznościowe i przyświeca jej hasło „grajmy razem” (ang. „Play Together”). Społecznościowy charakter gier Grupy polega na umożliwieniu graczom czatu, gry oraz rywalizacji pomiędzy sobą w grach w czasie rzeczywistym. Idea grania razem z innymi stanowi centralny element podejścia Grupy do projektowania gier.
Obecnie w skład portfela produktów Grupy wchodzi wiele gier, w tym między innymi gry typu social casino: Huuuge Casino, Billionaire Casino i Stars Slots Casino, gry typu casual, w tym gry funkcjonujące pod marką Coffee Break Games, Traffic Puzzle, Transport it!, Bow Land, oraz Trolls Pop, a także jedna gra w fazie soft launch: Huuuge Bingo Saga oraz dwie gry we wcześniejszej fazie rozwoju: Luna’s Quest Bubble Shooter (znana wcześniej jako Huuuge Bubble Pop Story) oraz Solitaire TriPeaks: Adventure Journey. Flagowymi grami Grupy są Huuuge Casino i Billionaire Casino.
Grupa oferuje gry na wielu różnych platformach, w tym na Apple App Store, Google Play, Amazon Appstore oraz za pośrednictwem Facebooka. Platformy te generują niemal całość przychodów Grupy z mikrotransakcji oraz służą pozyskiwaniu nowych użytkowników do gier z naszego portfela.
Działalność Grupy opiera się na trzech głównych pionach o nazwach Mighty, Brave i HuuugeX, które odpowiadają za flagowe gry z segmentu social casino (Mighty), gry z segmentu casual pochodzące z działalności wydawniczej (Brave) oraz innowacyjne nowej generacji gry z segmentu casual (HuuugeX).
Oferta publiczna:
W dniu 5 lutego 2021 r. po przeprowadzeniu procesu budowania księgi popytu wśród Inwestorów Instytucjonalnych ustalona została ostateczna cena akcji oferowanych oraz ostateczna liczba akcji oferowanych w Ofercie.
Liczba akcji oferowanych w Ofercie: 33.316.686
Liczba akcji sprzedawanych w Ofercie: 22.016.586
Liczba nowych akcji oferowanych w Ofercie: 11.300.100
Liczba akcji oferowanych Inwestorom Instytucjonalnym: 31.650.852
Liczba akcji oferowanych Inwestorom Indywidualnym: 1.665.834
Cena emisyjna / sprzedaży akcji: 50,00 PLN.
W dniu 10 lutego 2021 r. dokonano przydziału 33.316.686 Akcji Oferowanych, tj. 11.300.100 Nowych Akcji oraz 22.016.586 Akcji Sprzedawanych, w następujący sposób:
- 1.665.834 Akcje Oferowane zostały przydzielone Inwestorom Indywidualnym, przy czym Inwestorom Indywidualnym zostały przydzielone jedynie Nowe Akcje;
- 31.650.852 Akcje Oferowane zostały przydzielone Inwestorom Instytucjonalnym, przy czym Inwestorom Instytucjonalnym zostały przydzielone zarówno Akcje Sprzedawane jak i Nowe Akcje.
Redukcja zapisów Inwestorów Indywidualnych wyniosła ok. 96,96%. W związku z powyższym przydzielono wszystkie Akcje Oferowane na które złożono zapisy.
Wartość oferty publicznej: 1.665.834.300 PLN, w tym:
- wartość nowej emisji (środki pozyskane przez Emitenta): 565.005.000 PLN
- wartość akcji sprzedawanych (środki pozyskane przez akcjonariuszy sprzedających): 1.100.829.300 PLN.
Cele emisji:
Wpływy netto z emisji Spółka zamierza przeznaczyć przede wszystkim na sfinansowanie poniższych działań:
- ok. 90-95% na działalność związaną z przejęciami innych podmiotów gospodarczych oraz inwestycjami w inne podmioty gospodarcze lub aktywa;
- ok. 5-10% na sfinansowanie dalszego długoterminowego wzrostu, w tym w szczególności: rozwój nowych gier oraz funkcji w istniejących grach, koszty marketingu i pozyskania użytkowników związane ze stworzeniem i utrzymaniem bazy naszych graczy, oraz dalszy rozwój działalności wydawniczej w zakresie gier.